Půjčka pro každého


Hubnutí, zdraví, kosmetika

 
Můžete strávit denně v posilovně 40 min. nebo zrychlit metabolismus, výsledek v hubnutí bude obdobný. Zdravý člověk spálí denně kolem 2000 kcal. Obvyklý výdej při rychlejším pohybu je cca 300 kcal / hod. Vidíte, že stačí mírně zvýšit metabolický výdej a hubnutí půjde skoro samo. Metabolický výdej se postupně zpomaluje s věkem, proto zrychlení metabolismu je dobrý způsob hubnutí pro osoby nad 35 let. Přípravek na hubnutí Slim & Fit obsahuje unikátní kombinaci látek, které všestranně působí na tělo a zrychlují metabolismus, tím i spalování tuků. Výsledkem je hubnutí bez hladu a drastických diet..
Doprava zdarma            100% přírodní
 
Přípravek na hubnutí Carb Blocker je vyroben dle nejnovější formule Phase 2 Carb Controller. Toto složení zaručuje rychlé hubnutí bez vedlejších účinků. Carb Blocker neutralizuje trávicí enzymy alpha amylase, tím oddaluje trávení cukrů, pečiva a dalších potravin s obsahem sacharidů a znemožňuje jejich přeměnu na tuky. Proto se nemusíte tolik obávat strašáků všech diet – sladkostí, pečiva, brambor a dalších oblíbených příloh. Díky Carb Blockeru při stejném množství potravy váš kalorický příjem klesne až o 20%. Carb Blocker je ten správný přípravek pro hubnutí bez drastických diet, zaručuje zdravé a udržitelné hubnutí.
Doprava zdarma            100% přírodní
 
Výrazná ztráta váhy už po prvním měsíci. Fat Blocker je unikátní v tom, že zamezuje příjem kalorií z tuků. Tuky jsou nejvíce koncentrovaným nosičem kalorií – 100 gramů tuků představuje 1/3 doporučeného celodenního kalorického příjmu dospělého jedince. Fat Blocker navíc zpomaluje trávení. Díky tomu budete hubnout bez hladu. Protože Fat Blocket působí cíleně na tuky, příjem ostatních pro tělo důležitých živin nebude přerušen. Takže budete hubnout rychle, ale zároveň budete hubnout zdravě. Fat Blocker je 100% přírodní, základní účinná látka je získávána ze schránek mořských korýšů, pochází z čistého prostředí oceánů. Díky výrobě v EU je garantována nejvyšší kvalita suroviny a zpracování, tím i nejvyšší účinnost.
Doprava zdarma            100% přírodní
 
 
 
Internetový obchod prozdravi s produkty pro zdraví a kosmetikou je největším internetovým obchodem s doplňky stravy, přírodní kosmetiky, zdravotními přístroji a zdravou výživou v České republice.
 
Proč nakupovat produkty pro zdraví u nás:
  • nabízíme nejširší sortiment - přes 16 687 položek
  • denně aktualizovaná nabídka, dárky k nákupu
  • pravidelné výhodné cenové akce a cenově zvýhodněná balení
  • prodáváme pouze produkty vysoké kvality, většinou z čistě přírodních zdrojů a s vysokou účinností
  • téměř všechny produkty jsou skladem
  • články o zdraví a lékařská poradna zdarma ZDARMA
  • při objednávce nad 1 500 Kč je doprava ZDARMA
  • objednávku je možné si vyzvednout na výdejně s prodejnou v Praze, nebo v Chrudimi
  • ke každé objednávce od nás obdržíte kupón na slevu na nákup v našich internetových obchodech
  • během 1 roku od obdržení balíčku nám můžete neporušené zboží bez udání dúvodu kdykoliv vrátit
  • jsme držitelé certifikátu Apek, který stvrzuje, že námi provozovaný obchod, dodržuje pravidla bezpečného a bezproblémového nákupu, zejména úplné a pravdivé informování o provozovateli, procesu nákupu, vyřízení objednávky a reklamacích. Hodnotí také kvalitu obchodu a poskytování služeb (jako je komunikace se zákazníkem, dostupnost zboží nebo kvalita informací o produktech)
  • jsme držiteli kodexu terminologie lhůt dodání
  • naše ochotné operátorky jsou připraveny vám pomoci s výběrem produktů pro zdraví a realizací nákupu
 
Více než 10 tisíc položek skladem. Dámské parfémy, pánské parfémy, testery parfémů, kosmetika. 
Akce, výprodeje, dárky, slevy. 
Více než 200 výdejních míst po celé ČR. 
8 způsobů dopravy.
 
 
 
Energetická hodnota
1g bílkovin = 17 kJ, 1g tuků = 38 kJ, 1g sacharidů = 17 kJ, 1g alkoholu = 29 kJ
 
poměr živin je důležitý. Každá má svou funkci.
bílkoviny mají jako hlavní úkol něco jako stavbu těla
sacharidy zas dodávají hodně energie
tuk je také zdrojem energie a má vliv na naši hormonální soustavu
 
 
 
Pokud chybí sacharidy, budeme slábnout, budete mít málo síly. Pokud chybí bílkoviny, budeme chřadnout. Bude se ztrácet svalová a kostní hmota a nebude fungovat regenerace.Pokud chybí tuk, naruší to hodně tělesných a hormonálních procesů.
 
Dozvěděli jste se něco užitečné? Pomozte vašim přátelům najít tyto stránky. Sdílejte je. 
 
Poměr živin za celý den: 20 % bílkovin, 50 % sacharidů, 30 % tuků.
Kalorická hodnota živin: 1 g bílkovin 4 kcal/17 kJ, 1 g sacharidů 4 kcal/17 kJ, 1 g tuků 9 kcal/38 kJ.
 
Co jsou bílkoviny?
Jsou tvořeny 20 aminokyselinami, které jsou ve vzájemných vazbách. Potrava s obsahem bílkovin se štěpí enzymy až na aminokyseliny - v ústech, žaludku a v tenkém střevě.
Bílkoviny jsou přijímány jak ze živočišné tak z rostlinné potravy, ideální poměr je 2/3 živočišných a 1/3 rostlinných bílkovin. 
 
Co jsou sacharidy?
Sacharidy tvoří podstatnou část energetického příjmu, asi 50 %, a dělíme je:
monosacharidy - glukoza, fruktoza, galaktoza
disacharidy - sacharoza, laktoza, maltoza
polysacharidy - škrob, glykogen
V trávicím traktu se štěpí na monosacharidy, které se vstřebávají v buňkách střevní sliznice.
Pokud dochází k většímu přísunu sacharidů v potravě, pak se nejprve doplní zásoby glykogenu a poté dochází k tvorbě tukové zásoby. Minimální množství glukozy potřebné k hrazení potřeb na glukoze závislých tkání je asi 140 g za 24 hodin.
 
Co jsou tuky?
Tuky (lipidy) se v energetickém příjmu podílí 30 až 50 %. Jsou velkou zásobárnou energie a v potravě jsou v podobě:
triglyceridů (3mastné kyseliny vázané na glycerol)
fosfolipidů (součást buněčných membrán)
cholesterolu
 
Bazální metabolismus (zkráceně BMR z anglického basal metabolic rate) je množství energie vydané v klidovém stavu
 
BM lze spočítat z rovnice podle Harrise a Benedicta:
Výpočet BM pro ženy
BMR = 655,0955 + (9,5634 × váha v kg) + (1,8496 × výška v cm) − (4,6756 × věk v letech) kcal/den
Výpočet BM pro muže
BMR = 66,473 + (13,7516 × váha v kg) + (5,0033 × výška v cm) − (6,755 × věk v letech) kcal/den
 
BMR se snižuje s věkem a ztrátou svalové hmoty. Naopak se zvyšuje díky kardiovaskulárnímu cvičení a nárůstu svalové hmoty.
 
 
 
Energetická hodnota
1g bílkovin = 17 kJ, 1g tuků = 38 kJ, 1g sacharidů = 17 kJ, 1g alkoholu = 29 kJ
 
poměr živin je důležitý. Každá má svou funkci.
bílkoviny mají jako hlavní úkol něco jako stavbu těla
sacharidy zas dodávají hodně energie
tuk je také zdrojem energie a má vliv na naši hormonální soustavu
 
Pokud chybí sacharidy, budeme slábnout, budete mít málo síly. Pokud chybí bílkoviny, budeme chřadnout. Bude se ztrácet svalová a kostní hmota a nebude fungovat regenerace.Pokud chybí tuk, naruší to hodně tělesných a hormonálních procesů.
 
Poměr živin za celý den: 20 % bílkovin, 50 % sacharidů, 30 % tuků.
Kalorická hodnota živin: 1 g bílkovin 4 kcal/17 kJ, 1 g sacharidů 4 kcal/17 kJ, 1 g tuků 9 kcal/38 kJ.
 
Bílkoviny
jsou tvořeny 20 aminokyselinami, které jsou ve vzájemných vazbách. Potrava s obsahem bílkovin se štěpí enzymy až na aminokyseliny - v ústech, žaludku a v tenkém střevě.
Bílkoviny jsou přijímány jak ze živočišné tak z rostlinné potravy, ideální poměr je 2/3 živočišných a 1/3 rostlinných bílkovin. 
 
Sacharidy
tvoří podstatnou část energetického příjmu, asi 50 %, a dělíme je:
monosacharidy - glukoza, fruktoza, galaktoza
disacharidy - sacharoza, laktoza, maltoza
polysacharidy - škrob, glykogen
V trávicím traktu se štěpí na monosacharidy, které se vstřebávají v buňkách střevní sliznice.
Pokud dochází k většímu přísunu sacharidů v potravě, pak se nejprve doplní zásoby glykogenu a poté dochází k tvorbě tukové zásoby. Minimální množství glukozy potřebné k hrazení potřeb na glukoze závislých tkání je asi 140 g za 24 hodin.
 
Tuky
(lipidy) se v energetickém příjmu podílí 30 až 50 %. Jsou velkou zásobárnou energie a v potravě jsou v podobě:
triglyceridů (3mastné kyseliny vázané na glycerol)
fosfolipidů (součást buněčných membrán)
cholesterolu
 
Bazální metabolismus (zkráceně BMR z anglického basal metabolic rate) je množství energie vydané v klidovém stavu
 
BM lze spočítat z rovnice podle Harrise a Benedicta:
Výpočet BM pro ženy
BMR = 655,0955 + (9,5634 × váha v kg) + (1,8496 × výška v cm) − (4,6756 × věk v letech) kcal/den
Výpočet BM pro muže
BMR = 66,473 + (13,7516 × váha v kg) + (5,0033 × výška v cm) − (6,755 × věk v letech) kcal/den
 
BMR se snižuje s věkem a ztrátou svalové hmoty. Naopak se zvyšuje díky cvičení a nárůstu svalové hmoty.
 
Kombinujte aerobní a anaerobní aktivity
Aerobní aktivity jsou nejúčinnější pro spalování tuků a tudíž redukci kilogramů. Tyto činnosti jsou prováděné s nízkou až střední intenzitou a po delší čas. Patří mezi ně například chůze, Nordic walking, běh, cyklistika, plavání, aerobic, zumba (v pomalejším tempu) nebo plavání. 
Anaerobní aktivity (např. posilování s činkami nebo bojové sporty) naopak slouží převážně ke spalování cukrů a vytváření svalové hmoty, která vám pomůže s dalším snižováním kilogramů.

Srdeční tep a pálení tuků
Potřebujete znát svoji klidovou tepovou frekvenci. Naměříte ji ráno hned po probuzení, případně po chvilce sezení trvající asi 10 minut.
 

Maximální tepová frekvence je potom hodnota, kterou organismus konkrétního člověka dosáhne při zátěži a také ji umí krátkou dobu udržet. Tato hodnota závisí na věku i trénovanosti jednotlivého člověka.

Vzorce pro výpočet maximální a správné tepové frekvence

U žen je vzorec pro výpočet maximální tepové frekvence pro redukci váhy následující: 226-věk, 

U mužů 220-věk. 

Správnou tepovou frekvenci pro redukci tuku potom zjistíte tak, 

že číslo vynásobíte rozmezím aerobního pásma 0,6-0,75.

 
 
Dozvěděli jste se něco užitečné? Pomozte vašim přátelům najít tyto stránky. Sdílejte je.